O autorze
Kropla w morzu polskiej mody niezależnej. Przede wszystkim kocham siebie i swoje życie, a doświadczeniami i refleksjami na jego temat chcę się dzielić.
Moje życie zawodowe zdeterminowała pasja do projektowania własnych pomysłów odzieżowych. Nie boję się odważnie marzyć i ciągle planować! Poznaj mnie bliżej:
www.zadbanazawodowo.pl

Retro spódnice dla mężczyzn? Zobacz pomysł krakowskiej projektantki

Pierwsi spódnice nosili mężczyźni, ale dopiero kobiety nadały im kształt i wdzięk.
Pierwsi spódnice nosili mężczyźni, ale dopiero kobiety nadały im kształt i wdzięk. http://nataliagorzolka.pl/
Jako pierwsi spódnice nosili mężczyźni np. Gladiatorzy, starożytni Grecy i Rzymianie, ale to dopiero kobiety nadały im kształt i wdzięk. To jedno z założeń polskiej marki retro midi spódnic NG. Trzy lata temu założyła ją Natalia - fanka miejskiej infrastruktury dla rowerów w Krakowie.

Ze względu na prowadzony styl życia, częste przemieszczanie się z miejsca do miejsca na rowerze oraz słabości do spódnic autorka marki postanowiła stworzyć produkt praktyczny i użyteczny dla wszystkich kobiet, które tak jak ona wybierają ekologiczną formę transportu i pomimo tego nie chcą rezygnować z eleganckich oraz kobiecych strojów.

Charakterystyczną dla lat 50. i 60. długość midi oraz ultrakobiecy fason można dostrzec na pierwszy rzut oka w każdym projekcie. To właśnie w nich projektantka ukryła jedno z założeń marki - pierwsi spódnice nosili mężczyźni, ale dopiero kobiety nadały im kształt i wdzięk.

Naturalna tkanina oraz ręczne wykonanie to cechy, które wyróżniają markę NG. 100% oddychającej i higroskopijnej bawełny, z której wykonywane są spódnice pozwala w każdej sytuacji, aktywności tj. jazda na rowerze czy spacer czuć się komfortowo. Projektantka czuwa nad każdym realizowanym zamówieniem. Samodzielnie je pakuje wkładając w to całe swoje serce oraz wykorzystując wrodzone umiejętności. Nie korzysta z usług firm zewnętrznych, swoje produkty odszywa w zaprzyjaźnionej, krakowskiej pracowni, a opakowania samodzielnie branduje i personalizuje. Podkreśla, że to ją odpręża i sprawia przyjemności. Autorka marki swoje handmadowe zamiłowanie prezentuje również na blogu, który zaczęła prowadzić jeszcze na długo przed powstaniem marki. To właśnie tam ukazywały się pierwsze projekty, które stały się bazą pod dzisiejszą markę NG.

Ze względu na chęć dopasowania spódnic do różnych, kobiecych gustów autorka marki proponuje wiele wzorów. Stąd pomysł na nazwy - w spódnicy Urban Doll doskonale poczuje się nowoczesna kobieta, która kocha geometryczny porządek. A spódnica Retro Doll? Okaże się doskonałą propozycją dla romantyczki, która lubi rowerowe spacery o zachodzie słońca. Spódnico-spodnie Travel Doll z pewnością miło zaskoczą wielbicielkę letnich wypraw, na które obowiązkowo zabiera swój rower.

Zobacz również: Ubrania we wzory, które śmiało założysz do pracy

Natalia w komunikacji z fankami marki stawia na video, które stało się dla niej alternatywą spotkania i rozmowy, których tak bardzo jej brakuje ze względu na ograniczenia wynikające z e-zakupów.

Autorka NG marki swoje zaangażowanie i aktywność wyraża nie tylko w zdrowym stylu życia, ale również angażuje się w inicjatywy wspierające kobiety. Każde 5% od sprzedanego produktu przeznacza na wsparcie kobiet walczących z rakiem jajnika, które zrzesza Stowarzyszenie Niebieski Motyl.

Do sesji zdjęciowej nowej kolekcji autorka marki zaprosiła wschodzącą na arenie polskiej mody niezależnej markę Looks by Luks. Dzięki takiej współpracy projektantkom pomimo dzielącej odległości - Natalia z Krakowa i Sylwia z Sopotu - udało się stworzyć zestaw idealny: spódnica Retro Doll z turbanem Cedar Creek, który również znajdziecie w ofercie marki NG.

To moja historia i pomysł na siebie, a jaka jest Twoja?
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...